torsdag den 10. marts 2011

Godt begyndt....

Ja, arbejder jo hårdt med nogle forskellige projekter. Desværre er ingen af dem færdige endnu, så det kan jeg ikke vise noget af.

Men kan da vise starten på ét af dem - det var ikke dét, jeg gik efter, men syntes det blev så fedt, at jeg lader det være med det.
Så har jeg også lige et enkelt kort, jeg kan vise. Havde ellers besluttet mig for ikke at lave kort mere, medmindre det var på bestilling. Men er blevet så inspireret af siden, jeg fandt kortet på, så jeg måtte bare lifte det, og der er mange flere, jeg gerne vil i gang med.


Kort til min mor i anledning af hendes 50 års fødselsdag.
Alm. hvidt karton som base, olivengrønt designark udenpå, og lidt mønsterpapir fra en pakke købt i Bilka for lææææænge siden.
Brads, blomster og bånd fra Panduro - tekst er fra egen hånd.
Kortet i sin originalform kan ses her; http://agnieszka-scrappassion.blogspot.com/2010/06/wszystko-kwitnie.html


Her har vi endnu en masonitplade. Havde besluttet mig for at den skulle være helt hvid, men efter at have fået to omgange maling, kom det her lidt rustikke udseende frem, og synes det er så fedt. Ved godt det er lidt svært at se på billedet (var jo så kvik at stille det op af en hvid baggrund.......), men håber det kan ses bedre, når jeg er helt færdig med den, og har fået den pyntet. Så skal jeg nok stille den op af en anden baggrund... :-)
Det var lidt for nu - tak fodi I kiggede med :-)

3 kommentarer:

  1. Flot kort, det ser rigtigt godt ud med det knæk i hjørnet og så alle de blomster der kommer frem. Det kort kommer jeg nok til at lifte en dag, måske på et layout

    SvarSlet
  2. Takker. Det er nemlig et fedt kort med den der detalje. Også det jeg faldt for på den anden side. Hun laver i øvrigt nogle virkelig flotte ting, så kan kun anbefale hendes blog.. :-)

    SvarSlet
  3. ihh hvor sødt.. jeg har linket til din blog og kikke ind igen en anden gang

    SvarSlet