torsdag den 10. marts 2011

Jeg er da vist lidt tosset...

Ja, det tror jeg bestemt, jeg er.
Nu hvor jeg endelig har fået mig mit eget værksted, så er jeg gået helt krea - amok. Nu vil jeg bare lave alle de kreative ting, jeg har gået og tænkt på det sidste halve år. Problemet er bare, at mange af tingene er mere tidskrævende projekter, og her til aften har jeg taget hul på 4 af dem.
I min blå-øjede naivitet fik jeg den "geniale idé", at nu jeg alligevel havde maling og decoupage-lak fremme, så kunne jeg da lisså godt tage hul på flere ting ad gangen - tingene skulle jo alligevel tørre, og så kunne jeg arbejde på noget andet imens. Sådan lidt a la samlebåndsarbejde.
Idéen i sig selv ville måske have været ganske god, hvis ikke det var fordi, jeg først startede på det omkring kl. 22.00....!
Så nu har jeg en masse lort liggende og stirre olmt på mig, fordi jeg ikke er blevet færdig. Og bryder mig ikke om at arbejde på det samme flere dage i træk - det skal helst være færdigt samme dag/aften, jeg begynder på det.
Ih, altså hvor er det bare træls. Nå, men så ved jeg da, hvad jeg skal bruge min tid på i morgen - eller senere som det nu er blevet til, eftersom kl. er 02.00....

Billeder skal der også nok komme. Kan da fortælle så meget, at mine projekter bla involverer nogle dåser, flere masonitplader og nogle invitationer til en 50 års fødselsdag.... Jo jo - det skal nok blive spændende.... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar