onsdag den 9. juni 2010

Bryllups stress

Ja, så er der endelig lidt billeder af, hvad jeg går og sysler med for tiden. Har fået en større bestilling til et bryllup, og deadline er den 18 juni, så har en smule travlt. Men har da nået halvdelen med disse ting.


Dette er en æske til brudeparret, som de kan gemme minder i fra selve dagen. Fx sange, kopier af taler, mv.
Jeg har lavet den helt fra bunden ud fra en how to på youtube. Den var egentlig ganske nem og hurtig at lave, men fordi den skal kunne holde, har den fået mange gange decoupage lak, og det tager tid med tørringen.
Der er brugt papir fra serien Love Poetry på top og bund, blomster fra...?? Tja, har købt dem hos MultiScrap, men det er ikke Prima. Bladene er lavet i fri hånd og sværtet og rullet om en blomsterpind. Der er også brugt guldtråd, der egentlig er beregnet til at lave smykker med, men når det rulles om en blomsterpind, får man sådan nogle små tynde hvirvler, som er fede at dekorere med. Bling er også købt hos MS og sommerfuglen havde jeg liggende i gemmerne.

Æsken, når den er åben

Her er kortet, der skal inden i æsken. Har lavet det i samme stil som æsken, så der er en rød tråd.


Der var lidt materialer i overskud, og havde en chipboardramme liggende, som jeg syntes passede ind i bryllupstemaet. Så den fik en gang grøn lak (nej den er IKKE så grøn i virkeligheden), en gang stempel og lidt blomster og bling, og så går den fint sammen med de andre ting.
Det var hvad jeg havde at byde på indtil nu. Er stadig i gang med alle mine mange bestillinger, så det var ikke mange dage, inden der er nyt igen.. c",)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar