onsdag den 26. maj 2010

Tjaaa...

Ja, jeg er jo temmelig dårlig til at blogge regelmæssigt, så syntes lige, jeg ville prøve med et rent skrift-indlæg - bare for sjov!! c",)
Ingen billeder af kreative ting idag, men bare rolig, det kommer inden længe. Har nemlig gang i et forholdsvis stort projekt.
Jeg arbejder stadig videre på menukort til min venindes bryllup (der hvor de mange æsker skulle bruges til).
Derudover arbejder jeg på en stor bestilling til et andet bryllup. Jeg skal lave en stor æske med tilhørende kort, 4 seperate kort samt en sangskjuler, der skal indeholde 80 sange. Som om det ikke var ok, har jeg fået et par bestillinger til Fars Dags kort, jeg skal til barnedåb den 4 juli, så der skal også laves noget, min datter fylder 2 år, så der skal holdes børnefødselsdag for dagplejen, jeg selv har fødselsdag to uger efter, og endelig skal der laves en bryllupsgave-dimse-ting til min veninde og hendes kommende mand.

Så joo - der skal nok komme en masse indlæg inden længe!

Hygge derude!! c",)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar