lørdag den 19. juni 2010

Bryllup, sidste del

Ja, så blev jeg endelig færdig med den bestilling, jeg havde fået af en veninde, der skal til fancy bryllup næste lørdag.


Beklager den dårlige billedekvalitet for dette billede - tror jeg snart skal have nyt kamera, for det ter sig underligt nogen gange.
Det blev til et criss cross kort i str 8 x 8 cm. Karton og papir er fra en pakke, jeg engang købte i Lidl, og blomsten er hjemmegjort.


Dette er sangskjuleren, jeg skulle lave. Det gik så godt til at starte med, men er ikke selv 100% tilfreds med slutresultatet. Men det var kunden heldigvis.


Set fra den anden side.
Det er helt med vilje, der ikke er lavet nogen gavl. Så er det nemmere at tage taget af, og lægge sange i / tage sange ud.
Samlet arbejdstid; ca 20 timer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar