søndag den 2. maj 2010

Masseproduktion..............

Ja, har haft en meget travl uge. Foruden de bestillingskort, samt bryllupsbillede, der er i sidste indlæg, så har en veninde bestil 90 æsker til hendes bryllup, og disse skal stå ved hver tallerken som små gæstegaver (der skal vistnok chokolade i...). Har fået lavet de 74 inden jeg løb tør for materialer - så de sidste 16 må vente til i næste uge.

Derudover kom min svoger og svigerinde liiiige forbi, da de skulle bruge et kort il en konfirmation. Jeg havde selvfølgelig ikke nogen liggende, der passede til lejligheden, så baksede lige et sammen på max 10 min og så var de ude af døren igen! c",)



Kortet til konfirmanden. Havde ikke nogen materialer i blå eller grøn, så valget faldt på sort, hvid og sølv - så stilen blev lidt "rå".
Papiret med bogstaver er fra panduro og meget gammelt.


De små gaveæakser jeg har lavet til min veninde (mobilen er for at vise str på æsken).
Jeg fandt jo denne dejlige æske i sidste weekend, og har så masseproduceret den i løbet af ugen (se link i forrige indlæg).
Her er der brugt alm lilla karton til selve æsken, mønsterpapir fra Panduro, lidt bånd, og så har jeg leget med voks og segl - det tror jeg så aldrig jeg gør igen! Det tog bare sååå lang tid, og man skal bare være hurtig. Ikke noget for mig.
De 74 æsker.....


Forsiden af invitationen til min venindes bryllup. Invitationerne skulle der laves 40 af, og det fik vi klaret på en enkelt aften - heldigvis.

Indersiden af invitationen. Her er der også brugt segl ligesom på gaveæskerne, så der ligesom er en rød tråd hele vejen igennem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar