søndag den 19. juli 2009

Flere kort

Ja, jeg er altså blevet helt vild med motiverne inde på ShabbyChic Papirskatter bloggen. De er så søde, og de går godt til rester. Og da jeg har en hel bunke kort, der bare venter på at blive dekoreret, kan jeg jo lige så godt udnytte min ferie til at få lavet lidt.


Grønt og creme karton fra gemmerne, bånd fra Søstrene Grene, motiv fra ShabbyChic Papirskatter, blomster og lyserøde knapper fra Panduro.
Swirls´ene har jeg selv klippet i fri hånd og det samme gælder hjerterne under billedet.



Motiv fra ShabbyChic Papirskatter, brunt og creme karton fra gemmerne, border fra Kvickly, guldnet fra Fakta, hvide blomster fra Panduro, perler i blomster fra mit arbejde, og matten under billedet er en gammel æske fra H&M.


Motiv fra ShabbyChic Papirskatter, lilla karton fra gemmerne, bånd fra Søstrene Grene, grønt papir fra Baby Boy Stack, knapper og blomster fra Panduro, og stempel i baggrunden er købt i Kvickly.



Motiv fra ShabbyChic Papirskatter, sommerfugleborder fra Panduro (oprindelig hvid, men farvede den med stempelfarve), matten under foto samt det grønne karton er fra gemmerne, knap og blomst fra Panduro, og stempel i baggrunden er fra Kvickly.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar