lørdag den 30. april 2011

Kom nu igang, Sussie

Ja, burde da snart tage mig selv lidt i nakken og få blogget noget mere. Men det er jeg vist bare ikke god til.
Ikke fordi jeg ikke har gang i noget, for det har jeg altid - problemet er nok bare, at det for ofte ikke bliver færdigt, før jeg mister interessen. Eller også glemmer jeg at få taget billeder af det, da jeg pt er uden kamera.

Nå, har altså en del ufærdige projekter, der bare venter på, jeg tager mig sammen. Det er bare svært i disse dage, hvor det gode vejr trækker mig udenfor istedet.

Fik for nylig lavet 15 invitationer til min mors 50-års fest, men billederne ligger på hendes kamera - så de må komme op på et senere tidspunkt.

Lavede igår et takkekort for en veninde - men glemte at tage billede... Hmm...

Skal igang med at lave noget til selvsamme venindes far til hans fødselsdag her den 12 maj, min egen lillebror bliver 25 den 5 maj, bordkort samt pynt til min mors fest samt invitationer til min datters 3 års fødselsdag den 9 juli.
Min datter stopper i dagplejen her til sommer, så der skal også bikses noget sammen til hendes dagplejemor - jo jeg har skam nok at se til....

Derudover er jeg gået i gang med et fuldstændigt vanvittigt projekt - jeg er ved at skrive en bog! En krimi. Har altid haft lyst til det, og nu hvor jeg går hjemme, kunne jeg jo ligeså godt give det et forsøg. Indtil videre går det super godt, har fået god respons fra forskellige sider af, så det er bare dejligt. Men dælme hårdt arbejde alligevel...
Gad vide om den nogensinde bliver færdig... ???

God dag til jer alle

2 kommentarer:

  1. Hej Har ikke været så meget på pc, men det kan du jo altid kikke forbi min blog hvorfor. Synd du står uden camera for kan da høre det er ikke ideer og projekter du mangler. Skal nok prøve og få kikket snart forbi om der skulle været kommet lidt nyt. Kan du have en god aften kh. Lise (alperoser)

    SvarSlet