fredag den 28. august 2009

Lidt at bytte med

Så har jeg også kastet mig udi at lave ATC kort. Rigtig sjovt, og man får rigtig brugt alle sine rester. Helt sikkert noget, jeg vil lave mere af.
Da jeg er ny inden for denne kategori, er jeg lidt ivrig efter at få byttet, så sig endelig til!!


Min The Colour Purple Collection
Øverst fra venstre; 1, 2, 3
Nederst fra venstre; 4, 5, 6


Min Silver Heart Collection
Øverst fra venstre; 1, 2, 3
Nederst fra venstre: 4, 5, 6


Min Nanette Babydolldress Collection
Øverst fra venstre; 1, 2, 3
Nederst fra venstre; 4, 5, 6


Min Black `N White Collection
Øverst fra venstre; 1, 2, 3
Nederst fra venstre; 4, 5, 6


Min Baby Girl Collection
Øverst fra venstre; 1, 2, 3
Nederst fra venstre; 4, 5, 6


Min Baby Boy Collection.
Øverst fra venstre: 1, 2, 3
Nederste fra venstre; 4, 5, 6

3 kommentarer:

  1. Supersøde ATCkort du har lavet, jeg vil gerne bytte på et tidspunkt hvis du er interreseret altså, skal bare lige have lavet nogle og lagt på bloggen...Hav en god søndag

    SvarSlet
  2. Jo helt bestemt. Vil jeg glæde mig rigtig meget til...c",)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet