onsdag den 3. februar 2010

Lidt af hvert

Ja. længe sider har har været nyt fra mig. Men tid og overskud har der ikke været meget af, så har kun lige disse få sider at vise:

Er med i en udfordringsklub på SS, og der skal vi skrive/scrappe dagbog i et helt år; et år i dit liv, hedder det.
Mine månedsinddelinger ser således ud (der er vist kun 7 indtil videre)..




November måned har jeg givet til scorpionen.
Billedet er fra et gammelt SIRENE! blad, og jeg er helt vil med disse billeder.
Der er udelukkende brugt rester - kun kalenderen er ny. Den er printet fra SS hjemmesiden..


September har jeg givet til jomfruen.
Igen er der kun brugt rester

Juli tilhører krebsen (mit stjernetegn), og kun rester er brugt.


Maj er gået til tyren, og der er kun brugt rester.


April har vædderen vundet, og der er kun brugt rester.



Marts = vandmanden, og kun rester er brugt.


Januar blev til stenbukken, og der er kun brugt rester.



Til min dagbog skulle jeg rent faktisk lave en bog (eller, det har jeg selv valgt). Str er A4, og er lavet efter en how to på SS forum.
Igen er der kun brugt rester. Det er målet, at dagbogen, så vidt det er muligt, kun skal laves af rester. Og jeg tror ikke, det bliver umuligt, for har næsten ikke andet efterhånden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar