søndag den 24. maj 2009


Lidt nye kort fra mig. De er alle lavet samme aften undtagen det røde fødselsdagskort. Det er lavet 5 min før, det skulle bruges..c",)


Blåt karton fra restekassen, som jeg har skåret mønster i. Blomster fra Føtex, bogstaver fra Panduro, og cirkler fra papir købt i Føtex.



Til dette kort er der brugt rødt karton fra restekassen, som jeg har skåret et mønster i. Der er brugt en skabelon til de store rød/gule hjerter, og den er købt for nylig i Fakta. Fra samme skabelon, har jeg også lavet de små hjerter. Det gule hjerte midtpå er lavet af gult karton, jeg havde liggende. Det rød/gule bånd er fra en pakke købt i Kvickly for længe siden.







Til dette kort er der brugt rødt karton til rammen, net fra Fakta, bølgepap fra gemmerne, og så har jeg skåret teksten "TILLYKKE" ud i hånden og givet dem lidt guldtusch, så det hele ikke druknede i rød farve. Tallene har jeg selv klippet ud af rødt karton.




Løven er en magnet fra TIGER, som jeg selv har farvelagt, mørkt karton og gul/brunt papir fra restekassen, pote-aftryk er lavet vha en skabelon købt i Søstrene Grene for ca 4 år siden og bogstaverne er fra Panduro.

Aben er en magnet fra TIGER, som jeg selv har farvelagt, brunt karton og grønt papir og gult karton fra restekassen, og blomsterne er fra Føtex. Bogstaverne har jeg selv skrevet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar